Former Silverchair frontman sues Sunday Tele

Original article by Max Mason
The Australian Financial Review – Page: Online : 20-Sep-19

Former Silverchair frontman Daniel Johns is suing ‘The Sunday Telegraph’ for defamation over an article that appeared in its 11 August edition. The article alleged Johns frequently attended an infamous brothel called The Kastle in the Sydney suburb of Chippendale. Johns, who has commenced proceedings against the newspaper, its editor and the journalist who wrote the story in the Supreme Court of Victoria, says the article is "simply untrue" and that he had not been aware of the brothel’s existence until he saw the story.

CORPORATES

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s